Game Of Thrones - 6. Sezon / 3. Bölüm İncelemesi

Game Of Thrones, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum, Game Of Thrones 6 sezon 3. bölüm, Dizi Yorumları,

Cahil okur’dan herkese selamlar…

Game Of Thrones 6. Sezon 3. Bölüm yorumum ile karşınızdayım. Bu bölümde hiçte hoşlanmadığım işler oldu açıkçası. “Yemin Bozan” alt başlıklı bölümümüzden can alıcı noktalardan bahsetmeye geçelim hemen.

Öncelikli dizide yaşayan kahramanlarıman olan sayın Soğan Şövalyesi ile başlayalım. Sör Davos, Jon ile konuşuyor. Kendisine vediği öğüdü aşağıda göreceksiniz. Gerçekten iyi bir ikinci adam kendisi. Sanırım ilerleyen bölümlerde Jon’un en yakın adamlarından biri olabilir ki, Jon’un içinde bulunduğu durumu göz önüne alırsanız Davos gibi bir adam kesinlikle ihtiyacı var.

Game Of Thrones, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum, Game Of Thrones 6 sezon 3. bölüm, Dizi Yorumları,


Az önce Davos için yaşayan kahramanlarımdan demiştim ya, işte ölen kahramanlarımdan birinden bahsedeceğim şimdi. Lor Ned Stark! Kendisini sevmeyen var mı? Biz onu ahlak timsali hareketleri ile tanıyoruz değil mi? Ancak bu bölümde Brandon Stark’ın geçmişe yolculuklarında gördük ki Sör Arthur Dayne’in yani Şafak Kılıcı’nın ölümü hiçte dediği gibi olmamış. Adamı sırtından bıçaklamışlar. Yakışmadı Ned Stark, hayallerimizi yıktın açıkçası.

Game Of Thrones, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum, Game Of Thrones 6 sezon 3. bölüm, Dizi Yorumları,



Bu arada Lyanna Stark hani şu Rhaegar Targaryen tarafından kaçırılması ardından ölü bulunan Stark var ya onda bir numaralar var ancak tam çözebilmiş değiliz henüz. Lakin internette dolaşan birçok iddiaya göre konu Jon Snow ile alakalı ve Jon’un yarı Stark yarı Targaryen olduğu iddia ediliyor. Bu adamda böyle bir şey çıkarsa hiç şaşırmam. Ned’in piç oğlu olarak bildiğimiz Jon’un annesi hakkında Ned Stark hiçbir şey söylememişti biliyorsunuz. Tam şimdi bir yalancı olduğu ortaya çıkmışken bu konuda da yalan söylemiş olabileceği ihtimali giderek artıyor.

Ve Arya giderek istediğim kıvama geliyor kendisi. Kısa bir zaman sonra gözleri açılacak ve Yüzsüz Adamlar ile olan eğitimine devam edecek. Bu kızdanbeklentilerim çok ama çok yüksek. Jon'un yardımına koşacak olan bir diğer kişide kesinlikle Arya olacaktır. 

Game Of Thrones, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum, Game Of Thrones 6 sezon 3. bölüm, Dizi Yorumları,

Bu arada Rickon yakalandı. Hemde Ramsey denen aşağılık herifin eline düştü. Ayrıca Tüylü Köpek’de öldü. Bu da demek oluyor ki şu anda sadece yaşayan Kurt sayısı 2 yada 3. Hayalet ve Yaz sahipleriyle birlikte. Lakin  Nymeria bildiğiniz gibi Joffrey’nin kolunu ısırması sonrası Jory Cassel ve Arya tarafından ormanda kovalanmış ve kayıplara karışmıştı. Bakalım kalan kurt kardeşler bir araya gelebilecek mi?

Game Of Thrones, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum, Game Of Thrones 6 sezon 3. bölüm, Dizi Yorumları,


Ve son olarak en müthiş ve beklentileri artıran sahne…. Jon Snow kara kaleden ayrılıyor. Nereye mi gidecek? Umarım Ramsey’in üzerine gider. Yukarda belirtiğim gibi hakkında Targaryen olduğu yönünde iddialar var. Sonunda demir tahta oturursa şaşırmayın :D  

Game Of Thrones, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum, Game Of Thrones 6 sezon 3. bölüm, Dizi Yorumları,

11 yorum:

  1. Konuyu gördüm hemen geldim. :D
    Ned Stark ayıp etmiş gerçekten. Hemen Jaime ile kapışırken arkadan yediği mızrak geldi aklıma. Demek ki müstahakmış dedim bu sahnelerden sonra. Bir yerden çıkıyor. :D
    Jon Snow geri döndüğüne göre adamım demeye devam edebilirim. Kör talihimi kırdım, ölümden döndü, daha da ölmez kolay kolay. Bir de Targaryen kanı çıkarsa ki ben de öyle olacağını düşünüyorum, çok büyük adam olacak. :D
    Ama ilk etapta Ramsay'in üzerine yürüyemez herhalde, belki gider Kuzeydeki Lordlara diz çöktürür, bağlılık yemini alır. Bakalım göreceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ned konusunda senle aynı fikirdeyim gerçekten hakkındaki fikrim değişmeye başladı.
      Jon konusunda ise biraz farklı düşünüyorum. bence yabanıllarla bir olup doğruca Kış Yarı'na gidecek ama bekleyip göreceğiz fazlaca tahmin büyük hayalkırıklıklarına neden oluyor bu dizide :d

      Sil
  2. Cahil, sen bana düşman mısın?! :P

    YanıtlaSil
  3. Bu dizi çok ince detaylarla hazırlanıyor ve hayran kalmamak elde değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar ince ki bazen kestiremiyorum işin nereye varacağını güzelliği de burda sanırım :D

      Sil
  4. Bölümleri yeni izliyorum sonra gelip incelemeleri okuyorum :D Geçmiş sahnelerine aşık oldum ben ya ancak bu kadar güzel çekilebilirdi.. Diğer dizilerde alışık olduğumuz geri dönüş sahnelerinden çok farklı. Jon'la ilgili o teori de beni çok heyecanlandırıyor ve o geçmiş sahnelerinin Jon hakkında bir şeyleri aydınlığa kavuşturacağını düşünüyorum. Nöbeti nihayet bitti, bunun için ölmesi gerekiyordu ancak. O da olduğuna göre kim tutar seni be Jon :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada spoiler verip heyecanın azalmasını istemediğimden bir şey demeyeceğim :D Tüm sezonu izlediğinde konuşuruz uzun uzun :D

      Sil
    2. Peki öyleyse.. Çok düşüncelisiniz, teşekkürler :')

      Sil
  5. İzlemeyim izlemeyim diyordum ama sanırım izlicem -.- .D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.