Geçen Ay Neler Oldu? - Ocak 2018

Aylık Rapor, Estikçe, Ocak 2018

Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

2018’e ne zaman girdik derken geride Ocak ayı geride kaldı bile… Verimli bir ay geçtiğini söyleyemem ama yine de güzeldi.

NELER OKUDUM?


Tüm Yollarım Sana Çıkıyor

Ne kitaptı ama! Kitabın güzelliği bir yana 3 ay gibi bir süre de okudum ki nedenlerini yorumumda bahsetmiştim. Yılın ilk biten kitabı oldu.

Roverandom

Aşkım Mavim’in bana yıl dönümümüz de aldığı kitap. Tolkien hayranlığıma yeni bir boyut kazandıran eserdir. Diğer bir özelliği ise ilk ciltli Tolkien kitabım olmasıdır. İlerleyen günlerde yorumu gelecek.

Arı Kovanına Çomak Sokan Kız

Sallander’a hayranım ve hayranlığım giderek artıyor. Benim için ayın en güzel kitabıydı. Kalan kitapları ne zaman okurum bilmiyorum ama kısa zaman içinde okumak istiyorum.

NELER İZLEDİM?

Bu ay hiç film izleyemedim. Zamanım mı yoktu ben mi iştahsızım bilmiyorum. Dizi noktasında bu ara TRT1’in Payitaht dizisine takmış durumdayım. Yeni başladım ve ilk 16 bölüm geride kaldı. Güzel ilerliyor lakin tarihsel yanlışlıklar ve abartılar fazla tek sıkıntımız bu kendisiyle…

Bu Ay Okuduğum Kitap Sayısı: 3
En uzun eser: Arı Kovanına Çomak Sokan Kız (800)
En kısa eser: Roverandom (184)
Toplam Okunan Sayfa Sayısı: 1203 Sayfa
Genel Toplam Sayfa 2017: 1203 Sayfa
Günlük Ortalama Okunan Sayfa Sayısı: 39 Sayfa (Yaklaşık)
En Beğendiğim Eser: Arı Kovanına Çomak Sokan Kız




10 yorum:

  1. Roverandom yorumunu merakla bekliyorum. Silmarillion'dan sonra onu okumayı planlıyorum ama beni neyin beklediği konusunda da bir fikir sahibi olmak istiyorum önceden :') ve tabii Tolkien konusundaki yorumlarına da güvendiğim birisin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zaman sonra paylaşacağım yorumu. Tolkien konusunda bana güvenmen sevindirdi :D

      Sil
  2. lizbet hastasıyım yaaa. dördünü de okudum bakalım beşinci de varmıış :) en iyi polisiye karakteri benceeee :) ilk kitabı not aldıım :)

    YanıtlaSil
  3. Ejderha Dövmeli Kız serisine Lizbeth için devam etmek istiyorum ben de. Bayağı ilginç bir kadın karakter :))
    Önümüzdeki aylarda istediğin verime ulaşırsın umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğin gibi olur, teşekkür ederim

      Sil
  4. Bana kalırsa Ocak ayını gerçekten verimli bir şekilde geçirmiş ve bitirmişsin.Helal olsun.Keşke kendim içinde aynı şeyi söyleyebilsem,hele Arı Kovanına Çomak Sokan Kız bayağı güzel olmuş bu ay senin için.
    İnşallah diğer aylarda hepimiz kendimizi daha mutlu edebiliriz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım dediğin gibi olur :D

      Sil
  5. yaa her yere bakıyorum ocak ayında 15 kitap okudum 16 kitap okudum :D sonunda bana benzeyen biriyle karşılaştım abicim :D bence 3 kitap okuyanlar olarak çok tatlıyız :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.