Eylül'ün Ardından

Aylık Rapor, Estikçe

Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

Haziran, Temmuz, Ağustos derken Eylül ayı da geride kalmış durumda… Gecikmeli yazılar serimize kaldığımız yerden devam ederken, bir yandan da okumlar ve izlemeler devam ediyor ve yorumu geciken kitapları sadece bu raporlarda sizlerle paylaşabiliyorum.

NELER OKUDUM?


Papatya Kokulu Hikayeler (Kalan yarısı tamamlandı)

A101 ganimetlerinden biri olan kitabı geçtiğimiz ay tam olarak bitirememiştim. Bu ay içerisinde tamamladım. Bence güzel bir kitaptı. Bazı hikayeleri internet ve diğer bazı eserlerden bilsem de yinede güzel bir okumaydı.
Tozlu Rüyalar Kitapçısı

Bu ay okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Gerçekten kitap beni etkiledi. Son zamanların en güzel eserlerinden bir tanesiydi.

Son Hafriyat

Emrah Serbes o meşhur itirafını yapmadan önce okumuştum. Ben gerçekten çok ama çok beğendim. Yazar artık hapiste, devamı gelir mi Behzat Ç’nin çok merak ediyorum.

Teşkilat

Uzun süre önce okuduğum ve bir tekrar okuma olan kitaptı. Serinin kalan kısmını da en kısa zamanda okumak istiyorum.

Şiirler -Erdem Bayazıt

Şiir severim ama bu şiir kitabı hiç bana göre değildi.

Menekşe Kokulu Hikayeler

Yine A101’den alınan kitaplardan bir tanesiydi. Güzel hikayeler vardı. Papatya Kokulu hikayelerden daha güzeldi sanki.


NELER İZLEDİM?


Bildiğiniz gibi geçen ay Game Of Thrones ayıydı. Efsane sona erince kendime yeni dizi ararken Narcos’a başlama kararı aldım.

Yabancı dizide tercihim Narcos olurken, yerli de sezonu açan Söz ve internet dizilerinden Adana Sıfır1’i izlemeye başladım.

Bu Ay Okuduğum Kitap Sayısı: 6
En uzun eser: Tozlu Rüyalar Kitapçısı (432)
En kısa eser: Şiirler -Erdem Bayazıt (208)
Toplam Okunan Sayfa Sayısı: 1834 Sayfa
Genel Toplam Sayfa 2017: 11926 Sayfa
Günlük Ortalama Okunan Sayfa Sayısı: 62 Sayfa (Yaklaşık)
En Beğendiğim Eser: Tozlu Rüyalar Kitapçısı




18 yorum:

  1. Narcos'un kaçıncı sezonundasın? Son sezonu nasıl buldun diye soracaktım eğer izlediysen

    YanıtlaSil
  2. Çok hızlı akan zamanda güncel yorum giremiyoruz bazen değil mi. Ama blogum benim ilk göz ağrım olduğu :) için illa da girmek zorunda hissediyorum kendimi :))) Ama öncelikle kendimizi rahat hissetmemeiz lazım ardından kelimeler akıp gidiyor zaten. Hayırlı geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumaktan ya da sevdiğim dizileri takip etmekten bazen geride kalıyor yorumlar evet. Ama Yıl bitmeden rayına oturtmam lazım.

      Sil
  3. Listedeki kitaplardan hiçbirini okumadım ama Tozlu Rüyalar Kitapçısı'nı merak ettim. :) Eylül verimli bir ay olmuş gibi, Ekim'iniz daha da iyi geçsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle iyi dileklerin için teşekkür ederim.

      Evet güzel bir ay geride kaldı. bu ay daha fazla okumam lazım ama :D

      Tozlu Rüyalar Kitapçısı'nı kesinlikle tavsiye ederim.

      Sil
  4. ne güzel bu istatistikleri her ay yayınlaman ya , keşke ben de yapabilsem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar da zor değil :D İstersen yardımcı olabilirim, Excel kullanıyorsan tablomu paylaşabilirim.

      Sil
  5. Eylül benim için aşırı verimsiz geçti. Umarım bu ay toparlayabilirim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım istediğin gibi geçer Ekim ayı :D

      Sil
  6. Behzat Ç kitaplarını ben de çok sevmiştim, dizisi yeniden çıkacaktı ama artık ne olur biemiyorum ://

    YanıtlaSil
  7. Bayağı verimli ve güzel bir Eylül geçirmişsin. kitapları tanıdık gelmedi.ama bazıları cidden ilgi çekici gözüküyor. Bende kaliteli bir dizi arayışı içerisindeyim. Narcos A da bşr bakayım belki severim. Diğer ayının daha dolu solu geçmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narcos'u ben sevdim. Umarım sende seversin. İyi dileklerin için teşekkürler :D

      Sil
  8. narkoz çok iyi diziiii :)

    YanıtlaSil
  9. tozlu rüyalar kitapçısı bende de var ve şu an çok merak ettim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.