Pazar 6'lısı #7 Doğum Günümde Hediye Edilmesini İstediğim 6 Kitap


Cahil Okur’dan herkese merhabalar.

Bu haftanın Pazar 6’lısı konusu “Doğum Günümde Hediye Edilmesini İstediğim 6 Kitap”dı. Öyle özellikle istediğim 6 kitap falan yok, her türlü kitap hediyesi memnuniyetle kabul edilir : ) Lakin sıralamak gerekirse benim listem şu şekilde olurdu sanırım.


1-      Yüzüklerin Efendisi - Tek Cilt Özel Basım


Bu listenin bana göre olmazsa olması bu kitaptır. Bir gün bu kitaba sahip olacağım. Hediye olursa daha mutlu olurum :D (Bu arada normal baskılara sahibim.)

Estikçe, Pazar 6'lısı,

2-      Örümcek Ağındaki Kız Millennium Serisi 4.Kitap


Serinin diğer 3 kitabı elimde, bir doğum günü hediyesi olarak 4. kitabı alırlarsa mutlu olurum elbette.

Estikçe, Pazar 6'lısı,

3-      Kırmızı Pazartesi


Okumak istediğim bir yazar Gabo. Bana hediye edilen böylesi bir kitapla başlamak güzel olurdu.

Estikçe, Pazar 6'lısı,

4-      Locke Lamora'nın Yalanları


Başlamak istediğim bir seri. İlk kitabını almaları yeterli sevgili arkadaşlarımın : )

Estikçe, Pazar 6'lısı,

5-      Keskin Bıçak - Altın Pusula Dizisi 2.kitap


Baskısı olmayan bir kitabı hediye etmeleri çok mutlu ederdi. Kimbilir düşünceli bir arkadaşım belki burayı okur ve bunu bana alır :D

Estikçe, Pazar 6'lısı,

6-      Bilgisayara Giren Tırtıl


Okuduğumu hatırladığım ilk kitap kendisi. Gerçekten güzel bir hediye olurdu benim adıma



Estikçe, Pazar 6'lısı,

13 yorum:

  1. Yüzüklerin Efendisi'nin tek cilt basımını almıştım ben de ama seriyi okumaya Silmarillion ile başlamak istiyorum :D Geçen yazımı Tolkein okumaya adayacaktım, olmadı, umarım bu yaz olur :D Locke Lamora'yı ben de merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu yazı Tolkien okuyarak geçirirsin :D

      Sil
  2. Güzel kitaplar seçmişsin. İstediğin bütün kitaplara sahip olman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel duaya AMİNNNNNN derim sadece :d

      Sil
  3. Kırmızı Pazartesi oldukça güzeldir. Centilmen Piçler merak ettiklerimden. Umarım istediklerine kavuşursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ediyorum gerçekten belki yaklaşan doğum günümde bir arkadaşım alır :D

      Sil
  4. Ayy Yüzüklerin Efendisi'nin o tek cilt basımında benim de gözüm var ama alamadım daha. Bir süre de alamam gibi görünüyor :D Ancak şok bir indirime girmesi lazım yani.. Şimdilik benim için güzel bir hayalden ibaret :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel hayaller, güzel umutlar. İlerleyen günlerde kitapla ilgili bir konudan bahsedeceğim. Benimde umudum o

      Sil
  5. İstediğim her kitabı yazmaya başlasam ooo ne blog yeter ne 6'lılar :D

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı Pazartesi kitabına bugün başladım daha tam başına oturup okumak nasip olmadı ama bugün biter kesinlikle tavsiye ederim :)) Takiptesin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettiğim bir kitap belki bir doğum günümde hediye olarak gelir :D

      Sil
  7. Güzel seçimler neyse ağustos gelsin de bakarız :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.