Muhteşem 5’li: En sevdiğim hayali dünyalar

Muhteşem 5’li, En sevdiğim hayali dünyalar

Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

Muhteşem 5’li yazılarına bir türlü düzenli olarak devam edemiyorum. Bunun başlıca nedeni ise Cuma günleri aklıma bazen bir şey gelmemesi bu nedenle de artık yazılarımı aklıma geldiğinde yazıp siteme ekleyeceğim ve Cuma günleri yayınlanacak şekilde programlayacağım. Bunun başka bir yolu yok sanırım, en azından böylece sözümü de tutmuş olurum. Neyse bu kısa açıklama ardından hemen yeni Muhteşem 5’ye geçiş yapayım…

5: Uyumsuz Serisi


Uyumsuz Serisi’nin geçtiği evreni gerçekten seviyorum. Aslına böylesi bir dünyanın var olduğunu hep düşünüyorum. Sanki birilerinin üzerimizde deney yaptığı izlenimine sizde bazen kapılmıyor musunuz? Yani bizim birer kukla misali dışarıdan gülünerek izlediğimiz fikri aklınıza gelmiyor mu?  Cidden mi? Sadece ben miyim bunu düşünen…

4: Alacakaranlık Serisi


Aslında varlığımızı sürdürdüğümüz evrenin paraleli olarak düşünmüşümdür hep Alacakaranlık Serisi dünyasını. Ancak içinde kurt adamların ve vampirlerin olduğu bir evrende yaşamak isterdim. Bu iki gruptan hangisinde yer almak istediğime gelince daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi kurt adamlardan olmak isterdim. Bir alfa olamasam da sürüde güzel bir yerim olurdu bence J

3: Açlık Oyunları Serisi


Gerçekten içinde yer almak istediğim bir dünya burası. O oyunların yapıldığı alan, Capitol, o isyanlar… O hengamede yer almak oldukça güzel olurdu gerçekten. Ancak kameralarla çekilmek değil de gerçek savaşın içinde yer almayı tercih ederdim.

2: Taht Oyunları Serisi


7 krallığın topraklarında özgürce at koşturmak… Bir kılıç ustası olmak yada Yüzsüz Adamlar’dan biri olarak hayatına devam etmek… En çok da Kuzeyin Ordusu’nda savaşmayı isterdim. Nedense bu adamlar bana her zaman daha sıcak gelmişlerdir.

1: ?


Hadi ama bunu halen söyleme gerek var mı? Takipçilerim gerçekten hangi evrende olmak istediğimi iyi bilirler. Bilmeyenler için aşağıdaki linke bakmaları yereli… Daha detaylı anlatımımı göreceklerdir.



20 yorum:

  1. zaten bu distopyalar hep kamuoyu yoklaması bence :D açlık oyunlarının dünyasını ben de seviyorum. orta dünyayı da tabii kii :)

    YanıtlaSil
  2. Başlığı görür görmez Orta Dünya'yı yazdığını biliyordum :-) Listendeki kitaplardan Uyumsuz hakkında bir bilgim yok ama onun dışındaki kitapları biliyorum. Hepsi birbirinden korkutucu dünyalar. Seni çok cesur gördüm :-) Hele Taht Oyunları evreninde yaşamak istemenden çok etkilendim. Kitaptaki en önemli, güçlü insanlar bile patır patır ölürken ben hayatta kalamazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taht oyunları evreni en sevdiklerimden. Orada olmak muhteşem olurdu, ismi olan bir kılıca hükmetmek falan.... Muhteşem bir şey

      Sil
  3. 1 numara için tahmin yürütmek istiyorum; Orta Dünya mı? :D Açlık Oyunları benim hep gözümü korkutuyor, okurken bile yaşadığım dünya için şükrettim. Gerçi savaşın sürekli hale geldiği ülkelerde durum pek de farklı değil ama... :/ Çok sevgili Bay Martin'in kaleminin ucunda bir karakter olsaydım, bırak yedi krallıkta at koşturmayı, adam beni birkaç cümlede harcardı herhalde :D Ama bir numara, evet, benim de bir numaram olabilirdi. Özellikle Lothlorien'de yaşamak, ne yaşaması orada birkaç kez nefes almak bile yetebilirdi bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Orta Dünya aşığı her zaman Pelennor Çayırları'nda at koşturmayı hayal eder, Lothlorien biraz emekli işi geldi bana :)

      Sil
    2. Doğru doğru, sessiz huzurlu ortamları daha çok seviyorum. Emekli tipiyim, evet :D

      Sil
    3. Rohirim'e +10 puan daha o zaman :) Uzun kulaklar evlerinde mutluca yaşasın

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu cekilis ile kesfettim. Takibe aldimmm bloguma da beklerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz tekrardan, en kısa sürede blogunuzda da görüşürüz :)

      Sil
  5. Diğer mimini okumama rağmen benim de aklıma Orta Dünya gelmişti, baktım, tescilledim :D Uyumsuz serisi ve Orta Dünya dışında diğerlerini okumuşum :D Uyumsuz'u izledim, güzeldi. Tolkien'de okuyacağım, kitaplarını tamamlama aşamasındayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mu belli ediyorum Orta Dünya aşkımı acaba :) Tolkien kesinlikle okunmalı ben kendisinin büyük bir hayranıyım

      Sil
    2. belli etmek mi, her yerde yazdın haykırdın yahu :)))

      Sil
    3. Ne yapalım sevmeyelim mi yani :/

      Sil
  6. Ejderha Mızrağı Serisi, Yedinci Kapı Serisi ve Farseer Serisi... Bunlar da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça merak ettiğim eserler, en kısa zamanda okuyup, fikirleri çarpıştırmaktan onur duyarım :D

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.