Pazar 6'lısı #4 Sevdiğiniz 6 Seri

Pazar 6'lısı, Estikçe, Sevdiğiniz 6 Seri,

Cahil Okur’dan herkese merhabalar.

Bu haftanın Pazar 6’lısı konusu “Sevdiğiniz 6 Seri”ydi. Günün son saatlerinde eve gelmiş ve bilgisayar başına geçmiş bir adam olarak dilim döndüğünce, sevdiğim 6 seriyi sizlerle paylaşacağım.

1-      Yüzüklerin Efendisi

Artık bu konuda sizi şaşırtamadığımı biliyorum. Konu bir seriyi ne kadar sevdiğim ise söyleyeceğim şu olur; “Yüzüklerin Efendisi’nden sonra mı?”

Evet Tolkien benim en sevdiğim yazardır ve kesinlikle onun ölümsüz eseri Yüzüklerin Efendisi’nin önüne hiçbir şey geçemez.  Yüzüklerin Efendisi serisi yanı sıra Hobbit, Silmarillion, Bitmemiş Hikayeler ve Hurin’in Çocukları gibi diğer kitapları da dahil edersek Tolkien’in kitaplarının hepsine hayran olduğumu belirtmem lazım.

“Dünya ikiye bölünmüştür, denir Tolkien'ın yapıtı söz konusu olduğunda: Yüzüklerin Efendisi'ni okumuş olanlar ve okuyacak olanlar.”

2-      Buz ve Ateş’in Şarkısı

Her ne kadar toplumumuz tarafından Taht Oyunları olarak bilinse de George R. R. Martin’in Buz ve Ateş’in Şarkısı serisi de en beğendiğim serilerden bir tanesidir. Tolkien’den biraz farklı olsa da Martin’in kitaplarının da en az onlar kadar değerli olduğuna inanırım.

Henüz seriyi bitiremedim ama dizinin 7. sezonu başlamadan bitirmeyi planlıyorum. Umarım bunu başarabilirim.

3-      Alacakaranlık

Benim vampirleri sevmemi, kurt adamlara olan hayranlığımın giderek artmasına neden olan kitaplar bütünüdür Alacakaranlık serisi. Stephenie Meyer’in özellikle kurt adamlara getirdiği yorum beni oldukça etkilemişti. Vampirler ve özellikleri de elbette hafızalara kazınmış durumda.

4-      Milenyum 

Steig Larsson keşke ölmeseydi diyebiliyorum sadece… Fazlaca söze gerek yok Milenyum Serisi ile alakalı olarak.

5-      Gece Evi 

Olaylar ve konular o kadar harika olmasa da kendisine beni bağlayan bir seri olmuştu Gece Evi Serisi… Özellikle Stevie Rae Johnson favori karakterimdi diyebilirim : ) Okuyanınız var mıdır bilmiyorum ama ben yıl içerisinde tekrar okumak istiyorum açıkçası.

6 – Olimpos Kahramanları

Rick Riordan’ın ile tanıştığım seridir kendisi. Henüz tamlamamış olsamda benim için özel bir seridir. Bunda Yunan Mitolojisi’ne olan hayranlığımın da etkisi oldukça fazladır.


Böylelikle Pazar 6’lısı etkinliğine katıldığım ilk ayı da eksiksiz olarak tamamlamış bulunmaktayım. Bakalım gelecek ayda ne gibi konular belirlenecek ve sizlerle neler paylaşacağız. Sizde Pazar 6’lısı etkinliğine katılmak isterseniz Esseve Rin’in periodiclibrary.blogspot.com.tr isimli blogunu hemen ziyaret edin ve gelecek ay sizde bize katılın

7 yorum:

  1. Merhaba :) Gece Evi oldukça şaşırtıcı bir seçim. Çoğu kişiye bıkkınlık getirmiş diye bilirim :D

    Pazar 6'lısından çoğunluğun Harry Potter yazmasını beklemiştim ama galiba Buz ve Ateşin Şarkısı galip görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden bıkkınlık getirmiş ki Gece Evi serisi :) Ben yeniden okumayı planlıyordum bu sene... Blogda yer vermek adına

      Sil
  2. Belle gibi Gece Evi'ni görünce şaşırdım ben de :D Yanmış'ta seriyi bırakmıştım, şimdi kapaklarını beğendiğim için kitaplığımda tutuyorum. Taht Oyunları, Alacakaranlık ve Milenyum benim de sevdiklerimden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah bende bir gariplik var sanırım :) Bir beğenen ben miyim bu seriyi :)

      Sil
  3. Alacakaranlık'ı yazmana sevindim. Tek yazan ben olmadım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bu liste nedeniyle çok eleştiri aldım birilerini mutlu etmesi sevindirdi beni :D

      Sil
  4. İlkay beni nasıl mutlu ettin Gece Evi Serisi'ni beğendiğini ifade ederek anlatamam :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.