Game Of Thrones 6. Sezon / 7. Bölüm İncelemesi

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 7. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum,
Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Sezonun sonuna adım adım gelirken halen istediklerimin gerçekleşmemiş olması beni ciddi bir bunalıma sokmuş durumda. Bu nedenle bu bölüme bir inceleme yazıp yazmama noktasında çok gidip geldim açıkçası.  Bu diziye neler olduğunu biri bana açıklarsa bek bir mutlu olacağım.  Hayıflanmayı daha da uzun cümlelerle anlatıp sizi sıkmak istemiyorum. O yüzden hemen bölüm hakkında kısaca aklımdan geçenleri sizlerle paylaşacağım.

Öncelikli olarak Tazı’nın geri dönüşü beni oldukça mutlu etti. Bu adamda her ne kadar bir “kötü” olsa da iyi olan kötülerden. Arya ile yeniden bir araya gelmesini ve yollarına birlikte devam etmeleri beni oldukça mutlu eder. Bu arada adam nirvanaya uylaşmaya çalışırken “Kardeşlik” üyelerinin bu yaptığı yenilir yutulur cinsten değil maalesef.  Forumlarda birçok insan “Kızıl dine mensupların böyle şeyler yaptıklarını hiç görmemiştik” diye hayıflananlar olsa da “Kardeşlik” in pek de öle dinle alakalı bir durumları olmadığını kitapları okuyanlar bilir. Sadece liderleri tam anlamıyla bu dine bağlı ve onun nedeni de ölüp ölüp geri döndürülmesiydi.

Kraliçe Margaery’nin şu sahte inanmışlık durumu yavaş yavaş son buluyor. O kraliçe tacını giyene bir şeyler oluyor ki Margaery’de tıpkı sevgili kayınvalidesi Cersei gibi inançtan intikamı kötü bir şekilde alıcak gibi görünüyor. Büyükannesine verdiği hanedan simgesi çizili kağıt aslına kim olduğunu unutmadığını gösterir nitelikte. Yüksek Bahçe’nin sözünün “Growing Strong” olduğunu hatırlatarak Margaery’den korkmamız gerektiğinin altını bir kez daha çizmiş olalım.

Starklar yada daha doğrusu Starklardan geriye kalanlar yeni bir ordu oluşturmanın peşinde. Lakin bunda ne kadar başarılı oldukları tartışılır. Mormont’lar kendilerine sadece 62 adam verebileceklerini açıkladı. Gerçekten şaka gibi. 62 Mormont yerine sadece rahmetli Jeor Mormont olsa daha iyi olurdu sanırım. Bu arada Jon’un neden Mormount’loru ziyaretinde “Uzunpençe” yi göstermediğini anlamadım. Bu arada Hayalet nerede? Arkadaşlar gerçekten benim kaçırdığım bir ayrıntı mı var.Hayalet’in nerede olduğunu bilen yok mu?

Destek çabaları demişken Starkların şu meşhur “Kuzey unutmaz” lafı var ya o da yalan olmuş. Ned ile birlikte Kuzey’in tüm inanışları da son bulmuş. Bunda Rob’un hatalarının da etkisi oldukça fazla tabi. Sansa ve Jon’un işi oldukça zor. Sansa2nın aptallıkları ile birlikte bu zorluklar daha da artacak gibime geliyor.

Ve merakla beklediğim adam Karabalık. Adam tam bir laf ebesi. Jamie ile yaptıkları konuşma beni çok mutlu etti. Yeğenine karşı olan o tavrı da oldukça güzeldi. Adamın sevdiği tek yeğeni Catelyn Stark’dı ve o da öldü. Geri kalanlarda pek umurunda değil tahmin ettiğim gibi. Sadece  kalesini korumanın peşinde.

Bu arada Jamie’nin Frey’lere verdiği ayarda ayrıca bir güzeldi. Freyler gerçekten tam bir leş yiyen. Çok atarlılar ama sadece kendilerinden daha güçlü birilerini görene kadar. Onlarda yakında yok olup gidecekler ve umarım bu Karabalık’ın elinden olur.  

Greyjoy hanedanında ise işler kızışmaya başlasa da, Asha’nın o halleri neydi öle ya. Bu bölümle alakalı en beğenmediğim yerlerden biri de bu oldu. Gerçekten Asha’yı severdim. Tamam erkeklerle hep iç içesin, biraz onlara benzemiş olabilirsin lakin içinde bulunduğum cinsel ilişki hali!!! Olmadı, sana olan bütün saygımı kaybettim.

İşim özeti bu bölümde de istediğimi alamadım. Giderek diziden sıkılmaya başlıyorum lakin bunla ilgili de kendime sunduğum bir savunma var ki ilerleyen günlerde sizlerle bunu paylaşacağım. Bakalım sizler neler söyleyeceksiniz.


Şimdilik benden bu kadar, sizler de benle fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdilik hoşçakalın. 

4 yorum:

  1. Böyle her şeyden biraz gösterip, her yere yetişmeye çalışıyorlar ya dizi ilerlemiyor resmen. Aslında önemli gelişmeler oluyor ama sonrasını göremiyoruz hiç. Tat vermiyor bu durum da. Herhalde son 2 bölümde patlak verecek her şey, ordusu olan bir yerde toplanıp kapışacaklar gibime geliyor bu gidişle. :D Ne bileyim artık biraz aksiyon olması lazım, 7 bölüm elle tutulur bir şey yok ortada, çok tuhaf gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ,Giderek Türk dizilerine benzemeye başladı, bu da acayip canımı sıkıyor gerçekten

      Sil
  2. Artık izledikçe sinirleniyorum çok uzattılar ve sadece bir sezon kalmış.Son bölümde savaşacaklarını bilmemiz zaten heyecanı öldürüyor.İncelemenize bayıldım *-*
    Yeliz'in Keşifleri adlı yazıda yorumunuzu görünce geldim iyi ki gelmişim takibe aldım sizi de beklerim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz öncelikle :D

      Dizi giderek can sıkan bir hal almaya başladı. Önceden pazar geceleri uyuyamazdım şimdi artık rahat rahat yatıyorum çünkü bir yere varabildiğimiz yok.

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.