Çekiliş Var! #3

çekiliş, çekiliş var, kitap çekilişi,
Cahil Okur'dan selamlar...

Daha önceki çekilişimde artık çekilişleri düzenli hale getireceğimi söylemiştim. İşte Cahil Okur blogunun 1. yaş kutlaması olacak hem de sözümü tutmana vesile olacak çekiliş ile karşınızdayım. Bu arada geçen 1 senede bana katkısı olan tüm arkadaşlarıma çokça teşekkürler :D

Lafı uzatmadan hemen çekilişe geçelim;

Zorunlu Şartlar

Öncelikli olarak GFC'den blogu takibe almak. Konu altına çekilişe katıldığınızı belirtir yorum bırakmak. (Zorunlu Şart ve 1 çekiliş hakkı kazandırır.)

Zaten üye iseniz KATILDIM yazmak kafidir.

İsteğe Bağlı Şartlar

Çekiliş yazısını blogunuzda link vererek paylaşmak (+3 çekiliş hakkı)

Facebook sayfamı takip etmek (+1 çekiliş hakkı) (Yorum kısmında takip ettiğiniz ismi yazınız)

Twitter hesabımı takip etmek (+1 çekiliş hakkı) (Yorum kısmında takip ettiğiniz ismi yazınız)

Sosyal paylaşım sitelerinde paylaşımda bulunmak. (Her paylaşım +1 hak. Linkleri yorum olarak bırakınız...  Her tekrarladığınızda ilk yorumunuz altına ayrıca link verebilirsiniz. )

Süre konusunda da net tarihler yerine yine kitap yorumlarından yola çıkacağım.

Çekiliş bitiş tarihi 50. kitap yorumunun yayınlaması olacak. Sonuçları ise yorumun ertesi günü açıklayacağım. Bu süre 1 haftada olabilir, 1 ayda... O yüzden elinizi çabuk tutmanızı tavsiye ederim.

Çekiliş hediyesi

Okuduğum son 10 kitapdan (41. Yorum ile 50. yorum arasında geçen kitaplar) istediğinizi seçebilirsiniz. Bu sizi yanıltmasın kitapalr yeni olacak ki kitaplarım konusundaki hassasiyetimi bilen arkadaşlar mevcut.

PS 1: Şu ana kadar abonem olan arkadaşlarımın ekstra hak durumu olacak. Lakin bunun altyapısını çekiliş tamamlandığında açıklayacağım. Bu güne kadar bizimle birlikte olanların bir ayrıcalığı olmalıydı bence... (Katıldıklarını belirtmeleri halinde hakları aktif olacaktır)

PS 2: Kitap seçimi çekiliş sonunda kazanan arkadaş tarafından yapılacak ve tüm arkadaşlara duyuracağım

PS: 3 Sosyal medya hesaplarına sayfanın en altından ulaşabilirsiniz. 

Unuttuğum herhangi bir durum olursa veya eksiğim var ise uyarmanız kafidir. 

103 yorum:

  1. Çok uğraş verdirici çekiliş olmamış mı :) isteyen reklamını yapabilirdi zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre kardeşim isteğe bağlı şartlardan bahsediyorsan yapılma kzorunda değil.Sadece üye olunması ve katıldım diye yorum bırakmak kafi :D

      Sil
    2. Emre bu olabilecek en basit çekiliş :D hem de seçmeli :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsiniz

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ece ablacım..Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsiniz

      Sil
  4. Benim bahtım açıldı sanırım. Hiç hesapta olmadan çekiliş kazandım ya motive etti beni. :D
    Katılıyorum ben de. :)
    Haydi hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serhat Kardeşim. Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsin

      Sil
    2. Twitter üzerinden zaten takipteyim. Facebook da tamamdır. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsiniz

      Sil
  6. Katıldım :) https://plus.google.com/u/0/115220842861244199046/posts/dGkUmvsQqVQ
    gonca4320@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsiniz

      Sil
  7. Katıldım. Daha önceden takipteydim. G+ ta paylaştım. Kore Fenomeni ve Bi Poşet Kitap daha katılmadığına göre daha şansımız var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hala şansın yüksek fark edemediler sanırsam :D G+ için ve diğer paylaşımlar için link verirsen pek mutlu olacam Neşeli:D Takibi öyle daha kolay oluyor malum

      Sil
    2. Seni etiketledim g+ ta yaptığım paylaşımda mobilden link veremedim kb :/

      Sil
  8. Bakalım şanssızlığım ne durumda :D Katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Akela.Umarım şansın dönmüştür. .Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsin

      Sil
  9. Tam 1 aydır sayfanı arıyordum Sonunda buldum. Gelmişken katılalım çekilisimize de şansım hic yoktur ama deneyelim.. 😁Tutar mi Tutar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye 1 aydır arıyorsun ki? Anlamadım geçrekten niye bu kadar geç bulunduğumu. Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsin

      Sil
  10. Uzun zamandır takip ediyorum sizi, bende katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çağla .Ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkını kazanabilirsiniz. bu arada, arada sırada fikirlerini paylaş bizimle :D

      Sil
  11. blogunun yaşı kutlu olsun okur.
    umarım daha uzun zaman boyunca yazdıklarını okumak nasip olur. ^^
    doğrusu şu son zamanlarda bir çıkarttığınız gazeteyi takip ediyordum arada bir. onun haricinde bir görünüp bir kaybolan ahterler gibi gelip geçiyordum. lakin nihayetinde bazı şeylere vakit bulabildiğime mutluyum. bu arada çekilişin hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler River :D Gazete ıkı haftadır sektede olsa da umarım tekrardan duzene girecek

      İyi dileklerin için tekrar tekrar teşekkürler

      Sil
  12. Katılsam mı ki? :D biledim bak. Katılmam için benim şartlarımıda sen yerine getirmelisin cahil ole kuru kuru çekilişe mi katılınırmış? Zaten blogluyoruzu da unuttun ne iş? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kural senle ben basa cıkamam :D Beni aşarsın sen.

      blogluyoruz konusunda haklısın kısa zaman ıcınde ınsalah yenıden duzene gırecek

      Sil
    2. Katılıcammm. Saygılar

      Sil
    3. Blogluyoruzu biz aksattık Kural ;) Cahil masum (kısmen :P)

      Sil
    4. ''aksattık'' kelimesindeki -ak- sanki fazla gibi geldi bana dağınık ne dersin? :DDD

      Sil
  13. Nice yaşlara Cahil... :))

    Facebookta arkadaşız, Blana Karaman
    Twitterda takipteyim; Kırmızı Rujlu Blog
    G+ da paylaştım :https://plus.google.com/116307835381968089393/posts/CngudXJRZn5

    Hadi hayırlısı... Kazanırsam imzalı isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı Teşekkürler Daha fazla çekiliş hakkı için ek seçenekleri de kullanabilirsin:) Sen bana Wilbur Smith göndermedin ama neyse :(

      Sil
  14. Şimdi sen benim çekilişime laf ediyorsun ama ben de senin çekilişlerini hiç kazanamadım. :-) Neyse bu çekilişte durumu telafi edersin artık :-)

    Tabii ki katılıyorum. Facebook'ta ve İnstagram'da Sule Uzundere adıyla takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacım :D Teşekkürler ek seçeneklerle daha fazla çekiliş hakkı kazanabileceğini unutma :D

      Sil
  15. Hayırlı ve bol katılımlı olsun çekilişin Cahil Okur. Tabi ki ben de katılıp, destek vermek isterim.
    Bu arada Hayırlı Ramazanlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar :D katılım ıcın teşekkür ederim

      Sil
  16. Oleey tebrik ederim Nihatcım. 1 yıl dolmuş demek ki ne mutlu sana. Nice güzel yıllara. Ben de katılarak bu etkinliğine destek veriyim . KATILDIM :) dur bunu plusta paylaşalım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. postunda paylaşma butonları nerede yahu göremiyorum *-*

      Sil
  17. Katılmazsam olmaz, yani Katıldım :)
    Sosyallere bakacağım bir ara... Sen görürsün zaten dicem de en son bunu yazdığımda cvp bile vermedin hain Cahil :D
    Korkuorum :)))
    Hayırlı olsun yılın! Benim daha var ;)

    YanıtlaSil
  18. Katıldım :) Facebook tan takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Daha fazla hak için yapman gerekenleri biliyorsun yukarda yazıyor :)

      Sil
    2. O zaman ben bir facebook'tan artı bir hak alayım.Rabia Nihal'adıyla takibinizdeyim :)))

      Sil
  19. Cahil okur katıldımmmmmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişte yeriniz ayrılmıştır, bol şanslar :D

      Sil
  20. O halde bende katıldım:)
    Hayırlı uğurlu olsun çekilişin:)

    YanıtlaSil
  21. Ben de katılayım o zaman. Çıkmayacağını biliyorum ama destek amaçlı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Çıkmaz demeyin şansınızı deneyin" bir zamanların Milli Piyango sloganı ile cevap veriyorum sana Semih Kardeşim

      Sil
  22. https://www.facebook.com/yzchatice
    https://plus.google.com/u/0/+haticeyaz%C4%B1c%C4%B1/posts
    https://twitter.com/orgucantam
    paylaştım:)

    YanıtlaSil
  23. Katıldım, takipteyim, okurun bol yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba. Bu cekılıs maasallah bereketlı oluyor katılanlar daha cok.
    Gecen sefer kazanmıstım ama bu sefer de son kıtaplar arasında seker portakalı var ;) Yıne katılsam olma mı ?

    Bu arada oncekı kıtap ıcın tesekkur yazısı yazamamıstım malum saglık sorunları gırdı araya. Ama sımdı yazdım son yazıma bakarsan ıns. Orda bu cekılısın tanıtımını da yaptım, lınk vermeden olmaz tabıkı.

    Bır de kendı facebook ve blog facebook adresımden bır de Google artıdan da paylastım.

    Bılmıyorum sıdmı kac hakkım oldu sen hesaplarsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :d ben hesaplarım.

      Bol şans şimdiden. Ve çok ama çok teşekkürler güzel yazınız için

      Sil
  25. 23.kitabımı vereceğim bende :) bende beklerim bloguma...

    katılıyorum ve takipteyim artık ;)

    Müge
    mugeninlistesi.blogspot.com


    YanıtlaSil
  26. Bende katılıyorum kardeşim.

    YanıtlaSil
  27. Bu sefer şansımı deneyeyim dedim ya, çok olumsuzum bu konularda ama olsun :D Zaten abonendim, facebook ve twitterdan da "Gözde Türker" adıyla beğenip takip ettim sayfalarını.. Hadi bakalım ^^

    YanıtlaSil
  28. Katıldım ve blogumda paylaştım: http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2016/06/cahil-okurdan-cekilis.html

    Ben de ilk defa gördüm blogunuzu. Herkese iyi şanslar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ve de bol şanslar :D Paylaşım içinde ayrıca teşekkürler

      Sil
  29. Ben de katılıyorum. Bu ara kendimi bahtsız bedevi gibi hissetsem de henüz bi poşet kitap katılmadığı için şansım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha. Çok güldüm buna gerçekten. Poşet ve Kore henüz yok ortada hala diğerlerinin şansı var.

      Bol şanslar

      Sil
  30. Ben de katılıyorum....
    Ben zaten GFC'den takip ediyorum.
    Blogumda paylaştım linki.
    Facebookta Esmanur Yüksel olarak takip ediyorum.
    Twitter da ise Yağmur Tozu olarak takip ediyorum. Sosyal Medyada da paylaşıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Paylaşım linklerini de yoruma eklersen çok ama çok güzel olur.

      Bol şanslar

      Sil
  31. KATILDIM
    nesrinihal@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Yanıtlar
    1. Teşekkürler bol şanslar

      Sil
    2. Yalnız son katılma ve eçkiliş tarihi yokmu, yoksa ben mi göremiyorum🙊🙊🙊

      Sil
    3. 50. Kitap yorumu yayınlandığpında sona eriyor katılım ve ertesi gün de açıklıyorum :D

      Sil
  33. katildim, sevgiler fezacam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar, öncelikle çekilişiniz için teşekkür ederim. Blogunuzu GFC'den takip ettim ve bende çekilişe katılmak istiyorum. Çekilişi hesaplarımdan paylaştım;
    https://twitter.com/_MustafaAlniak_/status/741312878641328128
    https://plus.google.com/+MustafaAln%C4%B1akk/posts/PtLG2HycSqj
    beklemedeyim...

    YanıtlaSil
  35. Etkinlikten geldim. Böyle güzel bir çekiliş varken de katılmak istedim.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. Ayy ben nasıl gözden kaçırmışım🙈. Blogunun 1. Yaşı hayırlı olsun o zaman :) Ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  37. İnstagram olmasa haberim yok valla bi şeyden :) o çekiliş bu çekiliş ama di mi yanlış gelmedim? Eğer buysa ben de katılıyoruum tüm hesaplarını takipteyim zaten biliyosun :)

    YanıtlaSil
  38. Benim bu çekilişten neden haberim olmamış ki acaba? :)
    Bende KATILDIM...
    Çorbada tuzumuz bulunsun :)
    Hayırlı Bayramlar olsun efendim...

    YanıtlaSil
  39. Merhaba :)
    Diğer çekilişleri kaçırdım. Umarım bu çekilişte nasibim vardır :) KATILDIM ve Bloğumda link vererek duyurdum :)
    Bloğum: nurunrenklidunyasi.blogspot.com
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzghünüm ama bunu da kaçırmışsınız:( Çekiliş sonuçlananı baya oldu. Lakin 5 kitap yorumu ardından yeni çekiliş başlayacak ona insallah

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.