Şubat'ın ardından

Estikçe, Şubat:'ın ardından,
Cahil Okur'dan selamlar...

Yaklaşık 1 haftadır canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Bunun neticesinde de bloga yazı girememe hastalığı ve okuyamama hastalığı ile karşı kaşıyayım sanırım. Oysa Şubat ayına oldukça güzel girmiştim. Ancak yazının sonunda sizinle paylaşacağım videonun üstümde olumlu bir etki yaratmasını bekliyorum. Ne zaman böylesi bir duruma düşsem bu videoyu izliyorum :)

Neyse lafı uzatmadan hemen değerlendirmeme geçeyim.


NELER OKUDUM?


33: KİTAP YORUMU : Dede Korkut Hikayeleri

Okumayı çok istediğim bir eserdi. Fazla ayrıntılı olmasa da ben sevdim. Okumanızı tavsiye ederim.

34: KİTAP YORUMU : Mesnevi’den Öyküler

Mevlana gönül diyarına bir yolculuktur benim için. Mesnevi'den daha önce de kesit kesit okumalar yapmıştım ama bu biraz daha farklı oldu açıkçası. Timaş'ın bir eseri,fazlaca ayrıntılı olmasa da okunabilecek bir eser. Sonuçta Mesnevi'nin bir parçası.

35: KİTAP YORUMU : The 100 – 21. Gün

Açıkçası ilk kitaba göre daha iyiydi. Ancak halen beklentilerimi karşılayan bir eser olduğu kanısında değilim.

36: KİTAP YORUMU : Küçük Prens

Ben bu kitabı okumak için neden bu kadar geç kaldım bilmiyorum. Tekrar belirteyim kitabı A101 kampanyasından aldım. Arada sırada bir göz atın bu A101 kampanyalarına.

37: KİTAP YORUMU : Marslı

Bu ayın en beğendiğim eseri bu oldu. Bu adam keşke biraz daha Mars'ta kalsaydı da biraz daha günlüklere yazdıklarını okuyabilseydim diyorum.

38: KİTAP YORUMU : Metal Fırtına 2: Kayıp Naaş

Bir tekrar okumaydı. İlk okumamla bu okumam arasında fazlaca fikrim değişmedi. Seriyi sonuna kadar okumayı planlıyorum halen...

39: KİTAP YORUMU : The 100 - Eve Dönüş

Bu kadar kötü olmamalıydı. hiç beğenmedim. Bu bir sonuç kitabıysa benim aklıma takılan onca sorunun cevabını ben nerede bulacağım.


NELER İZLEDİM?


Bu filmi izlemek için baya geç kalmışım. gerçekten hoşuma giden bir film oldu. Belki ilerde bir gün tekrar izlerim. 


Bir Yeşilçam klasiği... Filmin şarkısı dilime takılınca bir bakayım dedim. Yine olsa yine izlerim. 


NELER ANLATTIM?

Bu ay iki MİM yaptım. İkisi de Kore Fenomeni'nin mimlemesi ile gerçekleşti. gerçi kendisi beni çorbacık misali sonradan mimledi ama olsun. ablam sonuçta diyebileceğim birşey yok. MİM yazılarım ise bunlar; 


Bu Ay Okuduğum Kitap Sayısı: 7
En uzun eser: Marslı (416 Sayfa)
En kısa eser: Küçük Prens (112)
Toplam Okunan Sayfa Sayısı: 1974 Sayfa
Genel Toplam Sayfa 2016: 4292 (Ocak: 2318)
Günlük Ortalama Okunan Sayfa Sayısı: 71 Sayfa (Yaklaşık)
En Beğendiğim Eser: Marslı (5/5)
En Beğenmediğim Eser: The 100 Eve Dönüş (3/5)

Size söz verdiğim ve benim şu anki ruh halimi değiştirecek video ise bu 



PS: Bu ay içerisinde bir çekiliş yapmayı planlıyorum. Hatta bu devamlı bir çekilişin haberi de olacak aynı zamanda. Ve belirtmek isterim çekiliş duyurulana kadar geçen sürede blogumun takipçisi olan olan arkadaşlarımın daha avantajlı olacaklar :) 

9 yorum:

  1. Biri çekiliş mi dediii :) kokusunu aldım heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yaşıyon mu kardeşim :) Nerelerdesin :)

      Sil
    2. Şu sıralar fotosentezle yaşıyorum :D

      Sil
    3. Severim fotosentezle yaşayan canlıları :) Kendine dikkat et

      Sil
  2. Mart ayı umarım daha çok okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur Yağmur Tozu :) Elimdeki kitabı bıtıremezsem biraz zor da

      Sil
  3. 7 kitap çok iyi bir rakam, umarım mart ayında çok daha fazla okursunuz -ve izlersiniz- :) Bir okul projesi gereği Dede Korkut Hikayeleri'nin epey ayrıntılı bir halini okumuştum ben de, çok keyif almıştım.
    Geç olsun güç olmasın, Küçük Prens de çok önemli bir eser, uygun fiyata alıp okumanıza sevindim :D
    Life of Pi de bence epey sürükleyici bir filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için teşekkürler Özlem, umarım daha çok okurum çünkü okumam gereken çok kitap var ve her dakika artıyor :)

      Sil
  4. Karaoğlan Geliyor'un şarkısı dilime dolandı demişsin ya merak edip şarkıyı açtım. Gerçekten çok güzelmiş.

    Bu aralar neredeyse bloggerların hepsi okuyamama ve yazamama derdinden muzdarip. En kısa sürede eski tempomuza döneriz umarım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.