Merakla Beklenen Filmler

Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

Bu gün bir sinema yazısı ile karşınızdayım. 2016’ya ısınmaya başlandığımız şu günlerde sinema şirketleri de yeni yıl bombalarını yavaş yavaş hazırlamaktalar. Sizler için bu yıl merakla beklediğim filmlerin listesini hazırladım. İşte bu yıl benim bekleyeceğim filmler…

YANDAŞ


Film son zamanların moda şeklinde yayınlanacak… Yani iki bölüme ayrılarak. Part 1 16 Mart 2016 tarihinde gösterimde olacak. Seriyi okumayı bitireli fazla bir zaman olmadı aslında. Kitap hakkındaki görüşlerimi geçmiş konularda bulabilirsiniz.

Serinin sinema uyarlamalarından ikincisini henüz izlemedim ancak Yandaş Part 1 gösterime girene kadar izlerim diye tahmin ediyorum.  Bu arada bu part 1, part 2 şeklinde filmlerin bölünmesinden hiç hoşlanmıyorum. Bir furyadır gidiyor ya hayırlısı bakalım.


ASSASSİN'S CREED


Merakla beklenecek bir diğer film ise Assassin's Creed… Dağıtımı 20th Centruy Fox tarafından yapılacak olan filmin gösterim tarihi ise 21 Aralık 2016. Hemen hemen 2017 diyebiliriz.

Serinin bir çok oyununu oynadım ve oldukça zevk aldığım zamanlardı. Assassin's Creed’in filmini de çok fazla merak ediyorum. Bu arada aynı isimde bir kitap serisi de bulunmakta…  “2016 yılında okunacaklar” listemde yer almakta.  Kısa zaman sonra onları da okumak istiyorum açıkçası.



CİVİL WAR


Sevdiğim iki adam; Kaptan Amerika ve Iron Man karşı karşıya… Bu film kesinlikle ve kesinlikle kaçmaz. Bizi neler beklediğini göreceğiz. Bu arada fragmanda tarafını seç diye bir mesaj var.  Kimin tarafında olacağımı merak edenlere hemen söyleyeyim: Donmuş adamlardan hiç hoşlanmam ve “Winter İs Coming”.


DEADPOOL


2016 Marvel yılı olacak sanırım. Marvel Şubat 2016’ta bir kahramanını daha beyaz perdeye taşıyor. Deadpool bir efsanedir. Kesinlikle izlenmeli. Ancak hemen uyarıyım bolca kan ve dövüşten hoşlanmıyorsanız Deadpool pek size göre olmayacaktır.



TEMEL REİS


Film hakkında aslına çok fazla bir bilgim yok ama Temel Reis’i hepimiz tanıyoruz. Ancak şu postere bir bakar mısınız? Bu poster bile beklentilerimin fazlalaşmasına neden oldu. Bakalım Temel Reis bize neler sunacak?



TRANSFROMERS: Rise Of Unicron


Çok eski bir dostlardır Transformers… Şimdikiler TRT 1’de yayınlanan çizgi filmlerini hatırlar mı bilmiyorum ama benim için yerleri farklıdır. İzlemediğim filmi kalmadı sanırım. Yeni filmi de merakla bekliyorum. Unicron’u çizgi filmlerinden hatırlayan var mı acaba?



X-MEN APOCALPSE


Bu sezonun merakla beklenecek son filmi ise X-Men elbette. Afişten anlaşıldığı üzere yeni yüzler görecek gibiyiz. Bakalım neler olacak?




İşte yeni sezonda beklediğim filmler bu şekilde. Sizinde merakla beklediğiniz filmleri benimle paylaşırsanız sevinirim. 

9 yorum:

  1. Serilerde son filmin iki parta bölünmesi beni de rahatsız ediyor fakat şu var ki, daha dolu dolu sahneler izliyoruz. O açıdan çok da olumsuz bakmıyorum ama keşke vizyon tarihleri birbirlerine daha yakın olsa.
    Temel Reis'in çıkacağını bilmiyordum açıkçası. Ama afiş epey şeyler vaat ediyor umarım iyi bir yapım çıkar ortaya.
    Bunların yanında Batman v Superman, Suicide Squad, Warcraft, The Fifth Wave gibi filmler de beklenenler arasında^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aynı kanıda değilim serilerin bölünmesi konsunda yazıda da belirttiğim gibi. Bazen sırf daha fazla kazanmak adına böyle yaptıklarını düşünüyorum. Birde şu takıldı kafama Dört kitabını sinemaya uyarlamayacaklar sanırım

      Sil
    2. Eh o düşünceye benim de sık sık düştüğüm oluyor açık konuşmak gerekirse. Ne yazık ki Dört ile ilgili bir habere rastlamadım ben de. Allegiant'tan sonra kesin bir şey söylerler diye umuyorum.

      Sil
    3. Umarım dediğin gibi olur :D

      Sil
  2. Ben ekşın filmlerini pek izlemiyorum. Çocuk olduktan sonra daha da dikkat ediyorum şiddet içerikli olmamasına ama maalesef çoğu filmde fazlasıyla var. Oldu da çocuktan vakit bulduk eşimle beraber X-Men'i izlemek isterdim. Bu arada Temel Reis fazla ıspanak yemiş herhalde:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu anneler :D İşiniz gerçekten zor. Baba olacak olmanın (İlerde inşallah evlenmek nasip olursa :( )tatlı huzurunu yaşıyorum

      Sil
  3. Bu sene süper kahraman filmlerini sabırsızlıkla bekliyorum. X-Men, Civil War, Batman ve Süperman filmlerini kesinlikle sinemada izlemeliyim. Civil War'ın bu afişini görmemiştim, çok güzel olmuş. Temel Reis'in filmini nasıl yapacaklar ve neye benzeyecek tahmin edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorilerim kesinlikle Transformers ve X-Men :) Sinemada izlemek ise ayrı bir zevk olacak bu filmleri. (Genelde evde izlemeyi tercihe derim ama bu filmler için bir ayrıcalık yapmayı planlıyorum)

      Sil
  4. Şuan yandaş çıksada gitme gibi bir şansım olmadı. Umarım cumartesiye giderim :) Iron man idolum kabul ederim. Çok seviyorum valla. Xmen'in tüm filmlerini seyrettim sanırım ama son çıkanı izlememiş olabilirim. Trnasformers'ı ise hep abimin zoruyla izlemeye başlarım sonra of süper filmmiş derim. Ama başroldeki oyuncu değişince onun da son çıkanını izlememiş olabilirim.Ve Assains creed ...Ah oyunlarına bayılırdım ya. Boy boy posteri vardı unity'nin ama şans ya bilgisayar desteklemediği için oynayamadım.Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık eh ben de az çok tanıyormuşum serileri(kendime şaşırdım)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.