Aralık'ın Ardından

Cahil Okur'dan herkese merhabalar...

Bir senenin daha sonuna gelmiş durumdayız. Aynı zamanda da Aralık ayı Soma'ya ülke genelinde olduğu gibi karla veda ediyor. Açıkçası her dışarı baktığımda daha çok üşüdüğümü söylemem gerekiyor. Bu aya oldukça hızlı başlasam da sonuna doğru kitaplardan biraz uzaklaştım. bunda balıklarımın büyük etkisi var. son günlerde zamanımın büyük bölümünü onlarla geçiriyorum. Bu arada yeni yıla yeni yavrular ile giriyorum. 17 tane yeni yavru aldım ve sırada bekleyen hamile balıklarım var. Yeni yıl bana biraz bereketli geliyor sanırım :)

Neyse lafı fazla uzatmadan geride kalan ayda okuduklarıma genel bir bakış atmaya geçelim...


İlk kitaptan aldığım zevki ne yazık ki bu kitapta alamadım. ancak yinede sevdiğim eserler arasında yerini aldı. 

Bu ay okuduğum klasiklerden bir tanesi.... Arkadaşlarımla çokça makarasını yaptığımız eserlerden bir tanesiydi. Okumak şimdiye nasip oldu. ancak hala sonunu düşündükçe bir şeyler eksik kaldı hissine kapılmıyor değilim. 

Bu seriyi okuyanların hala neyi bu kadar abarttıklarını anlayabilmiş değilim ne yazık ki... Okuduğum her satırda ha şimdi bir şeyler olacak, ha şimdi derken kitabı bitirdim. İstediğim gibi bir kitap olmadı ilk kitap gibi. 

PuCCA okumayı seven bir erkek mi? O benim sanırım. Ancak serinin en az beğendiğim kitabı bu oldu. Ankaralıya ısınamamış olmamın etkisi bunda büyük sanırım. 

PuCCa Günlükleri'nin dördüncü kitabı... Serinin güzel parçalarından bir tanesi. Okuduğunuzda zevk alacağınızdan eminim. Ancak diğer kitaplarında yaptığım uyarıyı yine yapayım; sadece gülüp geçmeyin PuCCa'nın ailesi olan bağlarını ve geçmişini anlamaya çalışın derim. 

Son olarak Kavgam'a başlamıştım ancak sanırım onu okumaktan vazgeçeceğim. Son 7-8 gündür kitap okuyamamış olmamanın bir başka nedeni de kendisi. Bu gece kitap okumak yok, Yarın yeni bir kitap ile yeni yıla başlayacağım. 

2 yorum:

  1. 22 ve 23 ü okudum sadece. Devrimin Kızı beni de hiç tatmin etmedi ama Kurucunun Kızı güzeldi be! :)

    YanıtlaSil
  2. Senle aynı kanıda değilim maalesef bir türlü sevemedim Amy Engel kitaplarını maalesef :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.