Teşekkürler Kayb-ı Kelam



Herkese merhaba…

Bu gün sizlerin karşısına bir teşekkür yazısı ile geliyorum. Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde Kayb-ı Kelam blogunda bir kitap çekilişi vardı. Ve bendeniz bu çekilişi kazanan kişi oldum. Bayramın araya girmesi ve resmi tatiller nedeniyle kitaplarım bugün elime geçti. Kitaplığımda 6 yeni kitabım oldu. Öncelikli olarak bu güzel kitaplar için Kayb-ı Kelam’a teşekkür ederim.
Asıl teşekkür etmek istediğim konu ise kitaplarımın arasında bana ulaştırılan özel satırlara. Sayın Kayb-ı Kelam sahibi gönül dostu arkadaşımız bana kitaplarla birlikte bir mektup göndermiş. Gerçekten okurken duygulanmadım desem yalan olur. Gerçekten benim için özel satırlar ve özel bir hatıra olarak kalacak.

Kayb-ı Kelam’ın güzel satırlarını kendisinin de izni ile sizlerle paylaşıyorum. Umarım bir kitap çekilişi ile başlayan arkadaşlığımız daha da ilerler. Kendisine çok teşekkürler bir kez daha. Kitaplar bir insan yüreğine giden en kısa mesafedir. Bu güzel hediyelerde iki güzel gönlü buluşturdu. İlerleyen günlerde bu dostluklar çok daha güzel şeylere hizmet eder umarım. 

Ve mektup...


2 yorum:

  1. İfade ettiğiniz bu güzel düşünceler için çok teşekkür ederim, sağolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bana kazandırdığın bu güzel hatıraya karşılık dilim döndüğünce teşekkür ettim sadece. Tekrar tekrar teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.