İlk Kitabım

İlk Kitabım, Hidayet Karakuş, Bilgisayara Giren Tırtıl
Aslında ilk kitabım lafı biraz iddialı oldu sanırım. Hatırladığım ilk kitabım daha iyi bir başlık olabilirdi. Her neyse, bu yazımda size ilk kitabımdan bahsetmek istiyorum. Sanırım 5. sınıfa gidiyordum. O zamana kadar okuduğumu hatırladığım tek kitap Cin Ali serileri... (Evet bir hayli yaşlandığımı bende çok iyi biliyorum.)
Bir gün öncesinde okula gittiğimde öğretmenimizin bize ertesi gün bir kitap etkinliği olacağını söylediğini hayal meyal hatırlıyorum. Kulakları çınlasın Oya Öğretmenimiz kitap okumamız için bizi bir hayli teşvik ederdi.Akşam eve geldiğimde babamdan para istediğimi ve uyumadan çantama parayı koyduğumu biliyorum. Ertesi gün ilk dersten itibaren herkesin dilinde öğlen okulu ziyaret edecek yazar vardı. 12 yaşında bir çocuk için bir yazar ile tanışmak oldukça büyük bir olay olduğunu söylememe gerek yok sanırım.
Öğlen olduğunda herkes okulun önünde toplandı.Öğlenci diye tabir ettiğimiz ve sabah uykularını iyice almış olarak okula gelen şanslı arkadaşlarımızla beraber yazarı bekledik. Küçük bir konuşma ardından kitap satışları (ki şu an temel amacın bu olduğunu biliyorum) ve kitap imzalama işlemi başladı.
Sıra sıra kitapların başına geldiğimde gözüme direk takılan kitap "Bilgisayara giren tırtıl" olmuştu. Kitabı ilk aldığımda canlı bir hayvanın nasıl olur da bilgisayara girebildiğini düşündüğümü itiraf edeyim. Kitabımın imzalı olması ise ayrı bir sevinç kaynağı olduğunu ifade etmeliyim.
Akşam eve geldiğimde ödevleri nasıl yapıp da kitabın başına geçtim bilmiyorum. Evde amcamlar olmasına rağmen yatak odasına geçip kitabı okumuştum. Kısacık bir öyküden meydana gelen kitapta ne duygular yaşadığımı anlatamam size. Meğer bizim tırtıl bir uzaylıymış ve mahalleden  bazı çocukları kaçırıyor. Ancak öyle kötü niyet yok tabi. Hikayeden etkilenen bendeniz içeriden gelen seslerin en küçük kesilmesinde yaşadığı korkuyu anlatmaya yürek dayanmaz.
Velhasıl kelam ben bu kitap ile başladım serüvenime, sonrasında da Al yanaklı mavi balonu okumuştum aynı yazardan. Güzel günlerdi...

Sizde benimle ilk okuduğunuz kitapları paylaşırsanız sevinirim

Hiç yorum yok

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.